Veel gestelde vragen
Ik ontvang mijn factuur thuis. Kan de factuur ook rechtstreeks naar de verzekering gestuurd worden?
De facturen die vergoedt worden vanuit de basisverzekering (tandheelkunde bij kinderen tot 18 jaar en protheses) gaan rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar.
De facturen die vergoedt worden vanuit uw aanvullende tandartsverzekering of aanvullende verzekering voor orthodontie ontvangt u op het huisadres.
U wordt verzocht de betaling binnen 4 weken aan ons te voldoen. Deze termijn biedt u voldoende tijd om uw declaratie op tijd te kunnen regelen.
De facturen die vergoedt worden vanuit uw aanvullende tandartsverzekering of aanvullende verzekering voor orthodontie ontvangt u op het huisadres.
U wordt verzocht de betaling binnen 4 weken aan ons te voldoen. Deze termijn biedt u voldoende tijd om uw declaratie op tijd te kunnen regelen.
Kan ik mijn factuur ook op mijn emailadres ontvangen?
Wanneer neem ik mijn kind voor het eerst mee naar de tandarts?
Ik heb geen sms gehad. Klopt dat?
Kunnen wij bij u terecht voor een second opinion?
Is een elektrische tandenborstel beter dan een gewone tandenborstel?
Waarom kan ik niet reageren op de herinnerings-sms?
Is een keer per jaar op periodieke controle komen voldoende?
Is het nodig om röntgenfoto’s van mijn gebit te maken?
Kan ik ook bij uw mondhygiëniste terecht als ik zelf bij een andere tandarts zit?
Kan een beginnend gaatje nog stoppen?
Wat te doen na een val op het gezicht/de mond?
Waarom moet tandsteen worden verwijderd?
Als ik zwanger ben, mogen er dan röntgenfoto’s worden gemaakt?
Tand eruit, wat nu?
Zijn lightproducten beter voor mijn gebit?